فراخوان دعوت به همکاری

فراخوان

فراخوان دعوت به همکاری با وب سایت اینترنتی لیان مارکت

 

عرض سلام ادب و احترام

استارتاپ لیان مارکت بعنوان یک فروشگاه اینترنتی که فعالیت خود را از سال یکهزار و سیصد و نود و چهار آغاز کرده در ادامه حرکت رو به رشد خود و در گام سوم فعالیت هایش با هدف ارائه ی خدمات آنلاین در بخش های صنایع دستی ، محصولات فرهنگی ، آبزیان دریایی و سوغاتی های استان بوشهر جهت توسعه درآمد فعالان حوزه فرهنگ ، هنر ، کشاورزی و صیادی استان بوشهر، با ایجاد امکان خرید و فروش سریع، آسان و مطمئن برای مشتریان و همچنین ایجاد یک پل ارتباطی مطمئن بین تامین کنندگان و مشتریان فعالیت خود را با گام های استوار تر ادامه میدهد.

تمامی هنرمندان، کشاورزان و صیادان هم استانی که قادر به ساخت یا تامین جنس و کالا بصورت خرده یا عمده هستند با مراجعه به سایت  www.liyanmarket.com  اطلاعات خود را در اختیار ما قرار داده تا با برند و نام شرکت خود در سایت فعالیت خود را آغاز و از تمامی امکانات استفاده نمایند.

شایان ذکر است وب سایت لیان مارکت به گونه ای طراحی شده که خریداران می توانند به هر محصول امتیاز دهند و همچنین نظرات خود را  ثبت نمایند تا تامین کننده ها, نقاط قوت و ضعف خود را ارزیابی نمائید.

 

همچنین می توانید با شماره 09302054540 تماس بگیرید.

با تشکر
مدیر وب سایت لیان مارکت:حسن کفاشان

One thought on “فراخوان دعوت به همکاری

  1. نیلوفر احمدی says:

    سلام و درود، بسیار عالی . خیلی خوبه که هنرمندان و تولید کنندگان امکان ارائه محصولات خودشون را به همشهریان و هموطنان عزیز دارند. خدا قوت میگم به همه ی شما بزرگواران 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *