بهترین نوع خرما جعبه ای کدام است؟

بهترین نوع خرما جعبه ای کدام است؟

خرما جعبه ای متداول ترین نوع خرما در بازار است که در اندازه های مختلف و با شکل های متفاوت بسته بندی شده و به فروش می رسد.

همانطور که مشخص است، خرما جعبه ای انواع زیادی دارد، برخی از آنها نرم، برخی دیگر خشک و همچنین انواع نیمه خشک فروخته می شوند. نوع خرمایی که در درون جعبه ها بسته بندی می شود عمدتا خرمای خشک است.

خرمای خشک به دلیل داشتن قند طبیعی و خواص سیر کنندگی، میان وعده مورد علاقه بسیاری است. در حالی که می توانید خرمای تازه بخرید، خرمای خشک ماندگاری طولانی تری دارد، همه کاره تر است و نگهداری آن در درون جعبه آسان تر است.

نحوه نگهداری خرما جعبه ای (خرمای خشک) بستگی به مدت زمان نگهداری آن دارد. خرمای خشک را می توانید تا ۶ ماه در انباری تا ۱۲ ماه در یخچال و در فریزر تا ۳ سال نگهداری کنید.

خرما جعبه ای، جدای از نگهداری طولانی مدت، به دلیل داشتن کالری بالا مورد توجه بسیاری از افراد است. همچنین صادرات خرمای جعبه ای و انبار کردن آنها در مقایسه با نوع فله ای آن راحت تر است.

نگهداری خرما در درون بسته بندی مناسب به حفظ طعم آن کمک می کند. در واقع نگه داشتن آن در درون یک بسته بندی مناسب نه تنها بافت آن را بی تاثیر می گذارد، بلکه طعم خرما را برای مدت زمان طولانی لذیذ نگه می دارد.

با جستجوی بازار برای خرید خرما جعبه ای با برنده ای زیادی روبرو می شوید. تولید کنندگان در حال حاضر گونه های مختلفی از خرما را با بسته بندی های شیک به بازار عرضه می کنند و مصرف کننده به راحتی و به آسانی می تواند خرمای مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید خرما جعبه ای

مزیت خرمای جعبه ای؟

خرما جعبه ای را اگر در ظرف دربسته، پلاستیکی یا شیشه ای قرار دهید و در محیط خشک نگهداری کنید، ماندگاری آن بیشتر می شود.

ماندگاری خرمای جعبه ای در دمای اتاق معمولا حدود ۶ ماه است. خرمای تازه و خرمای خشک نیز می توانند ین ۴ تا ۶ هفته ماندگاری خود را به خوبی حفظ کنند.

اگر خرما جعبه ای می‌خرید، به خاطر داشته باشید که مدت زمان مشخصی روی ویترین مغازه قرار گرفته است؛ بنابراین، به تاریخ تولید و انقضا توجه زیادی کنید و اگر قصد ندارید ظرف چند هفته آنها را مصرف کنید، آنها را در دمای سردتر نگهداری کنید.

خرما یک انتخاب سالم برای میان وعده است و در انواع دستورالعمل ها استفاده می شود. اگر به درستی نگهداری شوند، ماندگاری زیادی دارند و در تمام طول سال قابل مصرف هستند.

خرما جعبه ای فیبر زیادی دارد. فقط چهار عدد خرما حاوی ۲۸ درصد از DV (ارزش روزانه) شما برای فیبر را تامین می کند. فیبر برای کمک به کاهش وزن و هضم غذا مهم است.

خرما منبع خوبی از پتاسیم است. این ماده معدنی ضروری برای عضله سازی، تنظیم ضربان قلب، کنترل تعادل مایعات و تجزیه کربوهیدرات ها مورد نیاز است. فقط مصرف چهار عدد خرما می تواند ۱۵ درصد پتاسیم روزانه شما را تامین کند.

همچنین یک وعده خرما می تواند ۱۲ درصد نیاسین مورد نیاز را برای شما در طول روز فراهم کند. این ویتامین مهم برای تجزیه غذا به انرژی، تولید DNA و عملکرد عصبی مورد نیاز است.

ویتامین B-6 یک ماده مغذی ضروری برای متابولیسم پروتئین است تا بدن شما بتواند عضله بسازد و مو و ناخن رشد کند. چهار عدد خرما جعبه ای در طول روز می تواند ۱۹ درصد ویتامین B-6 شما تامین کند.

خرما جعبه ای

بسته بندی خرمای جعبه ای

خرما میوه ای آسان برای نگهداری است، شما می توانید خرمای جعبه ای را با قیمت مناسب خریداری کرده و برای مدت طولانی از آن مصرف کنید.

خرما جعبه ای یکی از مولدترین و تحسین برانگیزترین محصولات در غذاها یا به ویژه خشکبار صادراتی در سراسر جهان است؛ بنابراین، تمرکز بر اصول یا مقررات تعیین شده برای بسته بندی خرما برای صادرات ضروری است و مصرف تجاری نیز از فریب، تحریف یا کاهش کیفیت محصول جلوگیری می کند.

در حال حاضر تولید کنندگان کشورمان خرمای صادراتی را در بسته بندی های با کیفیت آماده کرده و آنها را روانه بازار های جهانی می کنند.

خرما جعبه ای ایران طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این نوع خرما در بازار داخلی نیز محبوب است و مردم علاقه زیادی به خرید آن دارند. در شرایط فعلی بازار جهانی، مشخص شده است که علاوه بر ویژگی خرما، بسته بندی یا سایر جنبه های ظاهری برای مصرف کنندگان ضروری است. اکثر مصرف کنندگان مشتاق خرید خرمایی هستند که از بسته بندی های ظریف و مناسب استفاده می کند.

از آنجایی که خرما جعبه ای رقابت بالایی در بازار دارد، ضروری است که یک برند منحصر به فرد برای ارائه محصول خود از بسته بندی مناسب استفاده کند.

از بسته بندی های مناسب خرما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. جعبه های مقوایی

یکی از معمولی ترین و ساده ترین اشکال طراحی بسته بندی جعبه ای که سازمان ها برای محصول خرما از آن استفاده می کنند، بسته بندی مقوایی است. اگرچه یکی از اشکال کلاسیک بسته بندی است، اما هنوز توسط بسیاری از واحدهای تولیدی یا خرده فروشی خرما برای نگهداری یا حمل و نقل و حتی فروش آن به مصرف کنندگان نهایی استفاده می شود.

توجه داشته باشید که با کمک مواد مقوایی، تولید کننده می تواند اشکال گرافیکی با وضوح بالا را روی بسته بندی خرما چاپ کند و پیام خود را به مخاطب برساند. همچنین می تواند به ساختن هویت برند در ذهنیت مشتری کمک کند. چاپ روی بسته بندی می توان آن را جذاب تر کند و به خوبی پیام تولید کننده را به مخاطب برساند.

فروش خرما جعبه ای

۲. بسته بندی پلاستیکی

یکی دیگر از کارآمدترین و پرکاربردترین بسته بندی خرما، بسته بندی پلاستیکی است. موادی مانند ظروف پلاستیکی، کیسه های پلاستیکی لوکس یا کیسه های استاندارد نیز توسط بسیاری از سازمان های کوچک و بزرگ برای بسته بندی خرما جعبه ای استفاده می شود.

بسته بندی خرما جعبه ای با این مواد به شما کمک می کند تا خرما ها را برای چند ماه حفظ و نگهداری کنید. از آنجایی که اکثر شرکت های عربی از ظروف پلاستیکی شفاف استفاده می کنند، مصرف کنندگان می توانند کیفیت محصول را درک کنند و از اعتمادی که از طریق کیفیت محصول به دست آورده اند، تمایل به خرید محصول خواهند داشت.

یکی دیگر از مزایای مهم جعبه های پلاستیکی خرما این است که می توان از آنها دوباره استفاده کرد و به این ترتیب انرژی کمتری برای تولید ظروف جدید مصرف کرد.

۳. جعبه فلزی

یکی دیگر از شکل های لوکس بسته بندی مورد استفاده در خرما، بسته بندی جعبه فلزی است. برندهای برتر از این موارد استفاده می کنند زیرا در مقایسه با دو بسته بندی بالا گران تر هستند. ساختار ظریف جعبه فلزی و حس لذت بخش باعث می شود که مشتریان از آن به عنوان هدیه ای برای عزیزان خود استفاده کنند.

بسته بندی فلزی تولید شده از فولاد یا آلومینیوم در سراسر بخش های تجاری، عمده فروشی و صنعتی استفاده می شود. همچنین می توان آن را در اشکال یا اندازه های سفارشی ساخت و برای هر محصولی قابل استفاده است.

خرید خرما جعبه ای

در پایان باید گفت اگر قصد خرید خرما جعبه ای درجه یک را دارید می توانید به فروشگاه لیان مارکت مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *